دارم به آخر می رسم

جاده دیگه تموم شده

چشمام پر از اشک غمه

پاهام دیگه نا نداره

 

 

ترانه خون می رم جلو

حال رسیدن ندارم

فکر توتو خیالمه

راه رسیدن ندارم

 

 

 

تو که می رفتی از پیشم

دور شدم از قلب و چشات

انگار هرگز من  نبودم

روزی تو عمق اون نگات  

 

 

رهایی از فکر محال

تنها راهش رسیدنه

تو رفتی از پیشم ولی

هه! فکر منم رسیدنه !    (  تنها فکرم رسیدنه )

 

 

هیچ فکر کردی اگه بری

دنیام به آخر می رسه

جاده عشق و راهه من

روزی به آخر می رسه

 

 

حالا اگه نامه من

روزی بدستت برسه

نامه هامو جواب بده

نذار راهم عزیز من

روزی به آخر برسه

ازه به دوران رسیده کیلو چند می خری ؟؟؟؟؟
تو شرکتی کار می کنم که یک مشت تازه به دوران رسیده دارن ادارش می کنن غیبت نمی کنم ولی واقعا طوری  آدم آتیش می زنن که نمی فهمه از کجاش سوخته خلاصه یه آشفته بازاری شده این بازار دنیای امروز ما که خرا هم دیگه نمی تونن باقالی بار کنن و برای بار باقالی خرا می رن آدم می یارن که باقالی هارو بار کنن آی زندگی من مطمئنم این کسایی که من براشون کار می کنم اگه درس نخونده بودن و به قوله خودشون مهندس نشده بودند معلوم نیست گوشه کدوم خرابه تو آشغالها غلط می خوردند و این قدر حالا افاده مهندس بودنشون رو نمی دادن ولی عکس این قضیه هم هست بعد از ظهر ها پیش یکی کار می کنم که حالا ای می شه گفت اونم تازه به دوران ثروت رسیده ولی زمین تا آسمون با نوع اولی که گفتم فرق می کنه انگار نه انگار که چهره سرشناس کشورمون است اونقدر ساده و صمیمی و صادقانه با آدم رفتار می کنه که آدم احساس می کنه که برای خودش کلی آدمه و هیچ فرقی با اون نداره شاید باورتون نشه ولی وقتی ساعت کاری تموم می شه خیلی ناراحت می شم که چرا بیشتر نمی تونم پیش همچین آدمی که انسانیت براش مهم تر از پول و ثروت و هزار تا کوفت و زهر مار دیگس بمونم آی زندگی خدا عجب عظمتی داره من تا حالا دو تا آدم و حتی دو قلو مثل هم ندیدم خیلی دلم می خواد به مردم دورو برم کمک کنم ولی خدا دستم و رها کرده و خودم احساس می کنم به شدت به کمک البته نه از جنس خاک نیاز دارن هر چند تقصیره خودمه از بس نافرمانیشو کردم که دیگه خدا هم از دستم خسته شده و مطمئنم اگه اینبارم دستم از دستش رها بشه دیگه حتی دنبالم هم نمی گرده چه برسه دسنمو بگیره .
حرف آخر
لطفا اگه تازه به دوران رسیده هستید و یا قراره به زودی تازه به دوران رسیده بشید توصیه های زیرو بخونید :
۱- فیسو افاده مدرکتون و یا اینکه دانشجوییتون رو اینقدر به مردم تعارف نکنید
۲-اگه تازه دستتون به دهنتون رسیده و یا قراره برسه و یه ماشین با هزار تا قسط و قرض و قله بخرید لطفا حداقل دوستاتونو تا جایی که مسیرتون می خوره ببرید اگه مرام این کارم ندارید یه تعارف کوچولو چیزی ازتون کم نمی کنه البته اگه به تریج قبای تازه به دوران رسیدگیتون بر نخوره
۳-اگه خوردنی دستتون بود لطفا اونو با دیدنه دوستتون قائم نکنید چون مطمئن باشید که دوستتون به خاطر رفع گرسنگیش پیش شما نیومده
۴- در صورتی که به موارد بالا عمل کردید این یه کارم انجام بدید بد نمی بینید اگه می خواید یه تازه به دوران رسیده مهربون و خوب جلوه کنید هیچ موقع خسیس نباشید
۵-این توصیه رو به همه می کنم لطفا تا جایی که می تونید و از دستتون بر می یاد به جای مال اندوزی یکم به دورو برتون نگاه کنید اونوقت می تونید ببینید که کسانی هستند که  به خاطر چند ین روز غذا نخوردن رو به مرگ هستند و یا از سرما و گرمای بی سر پناهی نابود شدند و ......... شما بهتر از من این چیز ها رو دیدید و لمس کردید
تویی که تا اینجا صبر کردی و موندی و خوندی معلومه که دردمنو خیلی می فهمی و درد تو هم همینه کاش می شد به همه مردم دنیا کمک کرد کاش می شد کاش می شد .......

سلام به وبلاگه جدیدم خوش آمدید