Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
احساس بی خودی دارم باورت می شه قمر در عقرب شده ماهه من
باورت می شه که تو این دو هفته یه لحظه آروم و خوش نداشتم
احساس می کنم بریدم واقعا دیگه نمی تونم ادامه بدم
راهم خیلی سخت و دشوار شده
هر چی بد بیاری بوده
تو این دو هفته
سرم اومده
یعنی
میشه دوباره
برجم به حالت طبیعی
خودش برگرده نمی دونم می تونم ادامه بدم
یا نه باورم نمی شه فکر می کنم تا یه مدت نتونم چیزی بنویسم
آخه دستم خیلی درد می کنه ولی هر روز میام و مطالبه قشنگتون رو می خونم
آخه اگه همین حرفها و مطالب شما هم نباشه باور کنید دیگه نمی دونم دلم باید به چی خوش باشه باورم نمی شه که مردم اینقدر بی رحم شدن ۱۰۰۰ جا رفتم مصاحبه قبول هم شدم ولی نمی دونم چرا نشده می گم قمر در عقرب شدم کسی باور نمی کنه الکی الکی کارم راست در نمی یاد تا امروز بعداز ظهر قراره از یه جا بهم خبری بدن اگه خبر بدن یکم روحیم بهتر می شه اگه ندن نمی دونم شاید خودمو بکشم بدجوری از لحاظ روحی بهم ریختم به خدا دسته خودم نیست من اینطوری نبودم ولی نمی دونم چرا دیگه تحمله مشکلاتو ندارم اینم از وقتی پیش اومد که اون مشکل وحشتناک برام پیش اومد می دونی آخه یکی بدجوری مزاحمم شد و منو دچار وحشت عجیبی کرد خدا ازش نگذره مثلا بابایه کثافتش قاضیه دادگستری بود و خودش دکترای داروسازی داشت وای دلم می خواد بمیرم اگه بعداز ظهر بهم خبر ندن ممکنه چه می دونم برم معتاد شم تو رو خدا برام دعا کنید خیلی احساس تنهایی و خستگی می کنم نه اینکه فکر کنی تنهام نه
درون غنچه پژمرده پیچک دلم نجوای همدردی دیرین می کند امشب
دلم تنهاست درون این دله تنها تر از تنها بسی غوغاست
ترنم های دل آهنگ غم آلود افسردن
طنین آهنگ گل هنگام پژمردن
و الی آخر ....
عمری باشه کاملشو براتون می نویسم من که خودم با این شعر کلی حال می کنم
تو رو خدا واسم دعا کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.scarlet.blogsky.com/

سلام:
وبلاگت خیلی خوشکله.
به منم سر بزن.

حمیدرضا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

سلام
این حرفها رو نزن
قوی باش
همه چیز درست میشه
گاهی وقتها حضرت والا میخواد صبر آدمها رو اندازه بگیره ...
چرا انقدر زود جا میزنی ...
این راهش نیست ...
همراهتم ...(هر جور که بخواهی )
یا حق


حمید رضا عزیز ممنونم حرفهات خیلی قشنگن و دلگرم کننده ولی دله من اونقدر یخ زده که به گرمای بیشتری احتیاج داره فکر نمی کنم از دسته زمینی ها دیگه کاری بر بیاد مگه اینکه یه سوپر من فضایی باشی اونموقع شاید بتونی عزیزم از انرژی که بهم می دی ممنونم

نیلووفر جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ب.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

ستی؟عزیزم؟به من نگاه کن! اینجوری نه! قشنک تو چشمام! ستی؟ اینه؟اره؟این حرفهای مزخرف مسخره چیه؟خودمو می کشم!میرم معتاد می شم! به به ! دیگه چی! اصلا برو ادم بکش یهو!ستی.....عزیزکم....به دنیا اومدیم که سختی بکشیم و مثل فولاد ابدیده سحت بشیم!گلم توکل کن به خدا! تو رو خدا دیگه هم اینجوری مثل ادم های نا امید ننویس! قوی باش! از خدا امیدتو نگیر... اون عاشقه ادم های قویه! مثل من! مثل تو؟ باشه؟....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد