دوستی از نوعه پنجم
من باز رفتم تو وبلاگه نیلوفر عزیزم نظر بدم دیدم اونقدر نوشتم که می شه باهاش آپ کرد گفتم اینجا بنویسم که همه بخونن و شاید کمی حالشون بهتر شد من که تنها آرزوم اینه که از دردهای مردم بکاهم .
 یکی از همین روزهای شوم (خدا نمی گم) شیطان می گم که به خدا بر نخوره آخه همه می گن اگه واست بد پیش می یاد نتیجه اعماله بده خودته یکی نیست بگه بابا مگه من چقدر عمر کردم که بخوام اونقدر توش بدی کنم که حالا نتیجش زلزله های ۱۰۰۰ ریشتری تو زندگیم باشه. خلاصه یکی از همین روزهای( ۵ ساله پیش ) دختر خاله دوستم می خواست بره جشن دانشجویی یکی از دوستام  قرار بود ازشون فیلم بگیره به مامانیش گفته بود اگه اون نره  نمی ره آخه واسه روحیش خوب بود مامانش هم به خاطره ش رفت ولی اونجا نتونست بشینه اونقدر مظلومانه سرشو گذاشته بود رو شونه یه خانم غریبه و با چشمای نازش نگاش می کرد که دختر نتونست زجری رو که مادر می کشه تحمل کنه به دای اش گفت ببرش خونه باهم رفتن بیرون ولی انگار دایی اش  که رفته بود ماشین بیاره مامانش و تنها گذاشته بود و مامانش چون اونموقع تعادلشو نمی تونست تنهایی حفظ کنه با صورت روی سنگها خورده بود زمین شب که دختر رفت  خونه دید صورت مامان قابل شناسایی نیست دختر ۳ روز مداوم گریه  کرد و عذابه وجدان سراسره وجودشو گرفته بود  حالا هم که حالاست یاده چهره اون موقع مامان اش  که می افته انگار آب یخ روش می ریزن و قلبش به شدت به درد می یاد نه عزیزم نگفتم که بیشتر ناراحتت کنم  اون دختر  دیگه هرگز نتونست چهره طبیعی مامانشو ببینه و آخرین تصویر چهره خورد و خمیر مامانش بود  آخه مادرش ۲۰ روزه دیگش جانه عزیزشو تسلیمه معبودش کرد نمی خوام نصیحت کنم چون می دونم دلزده ای و بنظرت درک نمی شی ولی همینکه تو زندگیتون کسی هست که بتونید بهش تکیه کنید و موقعی که شونه هاتون از شدت ظلم و بیداد زمانه بی رحم زیره باره ستم خم شده و از شدت دردش نمی دونید چی کار کنید یه دسته مهربون آروم روی شونه هاتون قرار می گیره و شما می تونید با یه کم چرخش کله هیکلتون رو پرت کنید تو آغوشه پر از محبت و مهر یه فرشته به نام مادر  از هزاران خوشبختی و موفقیت تو دنیا حداقل برای من عزیزتره می دونم نمی فهمی چی می گم .کاش می فهمیدید که حضور مادر و اینکه بتونی هر وقت اراده کنی و نیاز داشته باشی  دستاشو تو دستت بگیری و سرت رو روی زانوهاش بذاری و واسه خودت گریه کنی بزرگترین گنجه که خدا بهت داده می دونم نمی فهمی چی میگم ! اینکه بتونی بدونه هیچ ترس و واهمه ای هر چی حرف تو دله بی صاحبت ریخته که نمی تونی غیر از خدا به کسی بگی خیلی راحت پیشش خالی کنی و اون برات گریه کنه و تو بدونی که اون گریه ها الکی نیستن و از روی حیله و شیوه گری و نیرنگ نیست که یکی داره چشماشو به خاطره منفعت خودش برای تو خراب می کنه خراب می کنه  براتون  بزرگترین لطفه خداوند در نظر گرفته شده و شما حالیتون نیست بدونه پدر بودن سخته ولی بی مادری دردناکه زجر آوره پس وای به حاله کسی که هیچ کدومشو نداره می دونم که حالیت نیست چی می گم ! نمی تونی بفهمی بدونه اینکه از کسی بخوای که دوست داشته باشه دوست داشتن چقدر لذت بخشه بحثه عشقو پیش نکشید که خودتون بهتر از من می دونید که اگه طرف خیلی هم عاشقت باشه و تو یکم خودتو براش لوس کنی با اردنگی پرتت می کنه بیرون و می ره سراغه یکی دیگه پس ببین که نمی فهمی چی می گم !!!! بابا می گم نمی فهمی بگو چشم چرا داد می زنی ببین صداتو برام بلند نکن حالیت نیست چی می گم دیگه! چرا بهت بر می خوره چرا دعوا داری ؟؟؟ دهه بچه پر رو !!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خودم ار قیافه خودم ترسیدم نه عزیزم حالا که حالیت شد نظر بده آ قربون قدت برم نازی نازی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی هر کدوم از متنها واسه خودشون شخصیتی دارن واسه هر کدوم یه نظر جدا بنویسید که چی سالی یک بار میاین وبلاگ آخرین پست رو می خونید و حالا خونده نخونده یه نظر گذاشته نذاشته تشریف می برید تا ساله دیگه . دهه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بازم راستی فرصت نشد بگم اونهایی که نیلوفر رو میشناسن می دونن اونهایی هم که نمی شناسن بدونن که قالبو از وبلاگه نیلو جونم کش رفتم ای ول به معرفتش فکر می کردم بعده اومدنه نیلوفر نازم به وبلاگم در مزرعه چشمم بادنجان کاشته خواهد شد ولی این کارو نکرد که هیچی کلی هم ازم تعریف کرد دلتون بسوزه دوسته خودمه دوسته شما که نیست باشه حالا چون زیاد گریه می کنی و التماس می کنی آدرسشو واست اینجا می نویسم برو کیفه وبلاگشو ببر ولی یادت باشه که با اون دوست شدی منو فراموش نکنی آخه اقرار می کنم اونقدر این دختر جذابه مهربونه با صداقته (هر چی بگم کم گفتم ) که نمی تونی براحتی ازش بگذری به ستاره ها برسی . کلیک کن تا طعمه واقعی یه دوسته خوب و صادق و مهربون رو بچشی
http://to0otfarangi.blogsky.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حمید رضا هم که بدونه خداحافظی رفت مکه خوش به حالش مایه داریه او این حرفا دیگه من که تا آخره عمرم تا مشهد هم نمی تونم برم چه برسه مکه به هر حال دو تا شم اولش( م) داشت .
اگه دختری کلیک کن روش تا بفهمی که تو پسر ها هم آدم پیدا می شه آگه دختری کلیک کن روش تا طعمه صداقت و صمیمیت رو بفهمی اگه تنهایی و احساسه بی کسی می کنی کلیک کن روش تا طعمه پشت و پناه رو تا اعماقه وجودت حس کنی اگه کسی نیست به درد و دلت گوش بده کلیک کن روش تا اگه یه دنیا حرف رو دلت سنگینی می کنه به کسی بگی که عاشقانه به حرفهات گوش می ده و با هات احساسه همدردی می کنه و اگه لازم باشه به دادت می رسه اگه احساس می کنی کسی نیست که دستت رو تو این زمونه فریب و نیرنگ و دروغ بگیره کلیک کن روش تا بفهمی تو این دنیا هم کسی هست که بدونه هیچ چشم داشتی دستتو صادقانه بگیره
http://www.nimnegah.mihanblog.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نازنین ترین لیموی دنیا هم که هنوز آپ نکرده و یکی از دوستای دیگه منه که واسش می تونم بگم میمیرم خیلی دوسش دارم یه دختر ناز و شیرین کلیک کن تا طعمه شیرین دوستی با اونو تو هم بچشی
http://pacific.blogsky.com/        
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و آلبالو که می تونی هر یک کلمه از حرفهاشو قاب کنی بزنی رو دیواره اطاقت اگه فکر می کنی دلت واسه مردم دورو برت و یا حتی جامعت می سوزه ولی نمی تونی و یا نمی دونی چطوری بگی روش کلیک کن تا ببینی حرفهای دلت چقدر ساده و صمیمی با چه نثره شیوایی مثله ستاره های طلایی می درخشن و بهت چشمک می زنن .
http://www.albalo.blogsky.com/ 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و عمو هندونه قاتلم که به تازگی یه کشتاره دسته جمعی تو حمام خونشون راه انداخته بابا قاتل اگه فکر می کنید  بعضی وقتها دلتون می خواد حرفهایی بشنوید که ازشون سر در نمی یارید حتما کلیک کنید اگه حرفهای عمیق دلتون می خواد معطل نکنید کلیک کنید اگه بلدید کشفه رمز کنید و یا دوره کلاسهاشو گذروندید عجله کنید که کشفه رمزه حرفها و نوشته های عمو هندونه یکی از معجزات بشریت ممکنه محسوب بشه و شما رو در تاریخ هندونه ها  به ثبت برسونه عجله کنید اگه تو این هوای دم کرده ظهر تابستون دلت هوای هندونه تگری کرده کلیک کن
http://hendoone.blogsky.com/   
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگه می خوای مثله خودت باشی و فکر کنی روش کلیک کن تا ببینی یکی مثله خودت چه شکلیه روش کلیک کن تا با یه دختر خوب و صمیمی و مهربون مثله نازنین و نیلوفر آشنا شی با مریم مریمی که مثله خودشه نه مثله هیچ کسه دیگه ای کمردردشم تازگیها انگار خوب شده ولی یه مدته دلش می خواد از این دنیای مجازی فرار کنه دلش می خواد خودش باشه مثله مریم حقیقی روش کلیک کن تا بفهمی تا حالا نعمته دوسته به این خوبیو از دست دادی
http://meslemaryam.blogsky.com/ 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگه می خوای طعمه واقعیه درد و دل کردن و بچشی و با یه پسره مهربون و دوست داشتنی آشنا شی روش کلیک کن تا بفهمی که پسر های خوب کم نیستن هر چند قبول دارم زیادم نیستن مهدی و پرستو دو تا گلن که یه باغبون بهشون آب داده و رشدشون داده و می دونم که باهاشون دوست شی کلی منو دعا می کنی که دوستایه خوبی مثله اونها رو بهت معرفی کردم قالب وبلاگه مهدیم که توپه توپه روش کلیک کن حرفمو تائید می کنی .
http://khaterehmordab.blogsky.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگه می خوای با یه شبنم دوست شی با شبنم مهربونه من دوست شو که پر از نگفته ها پر از مهربونی و لطف و صفا ست وقتی باهاش صحبت می کنی آرامشی بهت دست می ده که تو دنیا نمی تونی لنگشو پیدا کنی کلیک کن زود باش
http://berkeie-b-ab.blogsky.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگه از دروغ بدت می یاد و نمی تونی دروغگو ها رو تحمل کنی کلیک کن اگه دنباله صادق ترین دختر کره زمین می گردی روش کلیک کن اگه دوست داری زیباترین شعر های دنیا رو از زبانه یه دروغگو بشنوی روش کلیک کن دروغگو یه دوسته که راست ترین حرفهای دنیا رو اون می زنه یه دختر مهربون و پر معلومات ولی یکم حساسو غر غرو بهش سر بزنی هر روز بهت سر می زنه ولی فراموشش کنی ازت به دروغ دلگیر می شه و به قولی دلش ازت می شکنه بهش سر زدی دلشو نشکنی ها
http://www.az-dorogh-badam-miad.blogfa.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخ راستی یه وبلاگم هست که من خیلی مریدشم ولی الان بیشتر از ۳ ماهه نمی تونم بازش کنم نمی دونم چرا بابا لنگ دراز تو رو خدا اگه اومدی بهم بگو چرا نمی تونم بیام تو وبلاگت می دونم الان کلی حرفهای قشنگ زدی که من نتونستم بخونمشون خواهشا هر کی از این گمشده ما خبر داره به من خبر بده !! اه چقدر خنگی بابا تو هم جودی نویس رو می گم دیگه
ای بابا هی می گه کی کی ؟
http://joodi.blogsky.com/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 و اما مهتاب یه دختر خیلی خوب یه فرشته مهربون که ازش سیر نمی شی کلیک کن برو حالشو ببر فقط بی زحمت درصد من یادتون نره
http://www.shabe-sard.blogsky.com/ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فدای سوسی جونم هم می رم اگه دلتون می خواد با یه سوسماره بدونه خطر تازه از نوعه شاد و مهربونش آشنا بشین کلیک کنید اگه دلتون پر غصه و غمه روش کلیک کن اگه می خوای با خوندن مطالب و متون کمی آروم شی و از دغدغه های ذهنیت کم شه روش کلیک کن اگه می خوای با یه برکه رویایی که به همه گلها (و نمی دونم برکه چی داره ؟ (سوسی کمک ) )و قورباغه هاش رنگ رویایی نارنجی پاشیدن رو ببینی روش کلیک کن تا بفهمی که مشکی رنگ عشقه یا نارنجی .خلاصه هر کی به این برکه نره الهی قورباغه بشه که اونطوری مجبور شه بره اونموقع منم دعا می کنم سوسماره تو برکه اونقدر قلقلکش بده که از خنده بیاد روی آب تا دیگه دفعه آخرش باشه به حرف من گوش نمی ده ؟ دهه چه معنی داره !!!!!
http://orangealigator.persianblog.com/ 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگه دوست داری با یکی از فوتبالیست های معروف ایران آشنا شی روش کلیک کن . اگه دوست داری با یه فوتبالیستی که واقعا مرام و معرفت داره دوست شی روش کلیک کن . اگه می خوای معنی آدم معروفی رو که اصلا خودشو گم نکرده هیچ بلکه اونقدر صفا و معرفت تو ذاتش هست که آدم و شیفته اخلاقش می کنه آشنا شی روش کلیک کن .خلاصه هر چی از صفا و مهربونی و مرامش بگم کم گفتم باورت نمی شه روش کلیک کن .
http://dasthayam-ra-begir.blogsky.com/ 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 11 + ارسال نظر
سوسمارنارنجی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ http://orangealigator.persianblog.com

اول اینکه من اول... دمو اینکه ستاره ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟ منو یادت رفت... چطور دلت اومد از سوسی نارنجی و برکش نگی؟؟؟ هاااان؟ بعدشم تو چرا اینجور غصه داری؟ هرجا میبینمت ناراحتی؟ بهم نمیگی چی شده؟ میرم مطلبات رو بخونم شاید چیزی دستگیرم شد... تنهام نذاری هااا..

آخ قربونه سوسماره نازم برم عزیزم به جونه خودم تو فکرت بودم ولی نه اینکه از دفتر آپ می کردم ۱۰ دقیقه بیشتر فرصت نداشتم که در مورد بچه ها صحبت کنم راستش خیلی فکر کردم در موردت بنویسم ولی نمی دونستم چی ولی قول میدم که حتما الانه به لیست دوستای مهربونم اضافت کنم عزیزم مهربونم ممنونم که همیشه بهم سر می زنی

عمو هندونه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ http://hendoone.blogsky.com

خوبه که ادم این همه دوست داشته باشه و این همه همه هم دوستشون داشته باشه ... از این که اسم من دیوانه رو هم اون وسط مسطا گذاشتی ممنون ... خوبی از خودتونه !!!
:) ...
در مورد تیمارستان زیاد مطمئن نیستم ولی نمیخوام به خاطر این که به خودت تلقین میکنی نمیشه چرت و پرتای من رو فهمید یه هندونه خور تازه نفس رو از دست بدم ... هیچ وقط فکر نمیکنم دارم چیز نا مکشوف مینویسم ... فقط دوست دارم با کلمه ها بازی کنم . همون کاری که شما ها هم انجام میدید ...
باز هم ممنون و زت زیات(د)

دروغ گو چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.az-dorogh-badam-miad.blogfa.com

سلام.نوشته هات و انتخاب کلماتت فوق العاده و منحصر به فرده.ولی یه انتقاد دارم.....
بعضی وقت ها ماجرا رو یه جوری بیان میکنی که انگار مخاطب از لحظه به لحظه ماجرا خبر داره.در صورتی که خودمون داریم ماجرا رو واسه اولین بار می خونیم.
در کل٬ استثنایی می نو یسی.
درباره ی من هم چیز هایی که نوشتی ممنونم.از نوشته هات درباره ی خودم به این نتیجه رسیدم که آدم ها رو خیلی خوب میشناسی.
ولی ....
ولی ....
ولی ....
ممنون که به من سر زدی.
موفق و از همه مهمتر ٬دلت شاد باشه.

کریم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

ای ول ... آه ...بازم ..ای ول ....من که متشری شده بودیم آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.......

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ

اولی را بی خیال

ای ول ... آه ...بازم ..ای ول ....من که مشتری شده بودیم آه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.......

محمد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ http://iitalya.blogsky.com

salam


omid varam haletoon khoob bashe setare khanom


vabe loge khili lkhili jazabye bedoone eqraq arz mikonma ha


va matin va zeeba

vasatooon arzeyooye salmat saadat va movafaqyat daram


mohamamd azari

محمود پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ب.ظ http://mohebannet.blogsky.com

به مام سر بزنید
یا علی

سوسمارنارنجی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://orangealigator.persianblog.com

خفه نشی الهی ستاره... خیلی خندیدم... مخصوصا قسمتی که اگه کسی نیاد سراغم الهی قورباغه شه!!!! می دونی آخه من عاشق قورباغه ام... یه صفایی داره خوردن قورباغه که نگو!! :دی... دستت درد نکنه.. فدات شم الهی.. حالم و جا آوردی خندوندیم

حمیدرضا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

سلام ستاره جان
خوبی ؟
چه خبر ؟ چیکار می کنی ؟ چی شده باز ؟؟؟؟
نیلو یه چیزایی نوشته بود که اعصابم خراب شد . تنها چیزی که تونستم براش بنویسم این بود که دعا میکنم فقط همین ...
خیلی دلم میخواست براش یه چیزی بنویسم ولی نشد
حالا تو اینکار رو کردی
خیلی ازت ممنونم
در مورد چیزایی که برای من نوشتی هم
فقط خوندم و شرمنده شدم
خوندم و به چیزهایی که نوشتی و نیستم فکر کردم
خوندم و خجالت کشیدم ... همین ...
ایکاش همه ی دوستها مثل تو انقدر با محبت و صمیمی بودند .

براتون خیلی دعا کردم برای همه تون ... همه بچه ها ...

[ بدون نام ] جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ب.ظ http://dasthayam-ra-begir.blogsky.com/

Bezar too khab bemoonam aghar haghighati nist royaie ba to bodan ghashanghtar az zendeghist
az hame chiz mamnoonam

کریم جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

ستاره جون لینک زیبایت را گذاشتم نمی دونی که لینک شما چقدر وبلاگ بنده را نورانی کرده چون ستاره است.. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد